مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 14:302019-12-12سياسي

نمایشکاه گروهی عکس «سیل خوزستان» در اهواز برپا می شود


نمایشگاه گروهی عکس «سیل خوزستان» با 50 عکس از 17 عکاس، روز جمعه 22 آذر 98 در گالری انجمن هنرهای تجسمی خوزستان برپا می شود.

- ایسنا/خوزستان نمایشگاه گروهی عکس سیل خوزستان  با 50 عکس از 17 عکاس، روز جمعه 22 آذر 98 در گالری انجمن هنرهای تجسمی خوزستان برپا می شود.

در این نمایشگاه آثاری از امین نظری، یلدا معیری، امیر عبیداوی، مهدی قنواتی، مرتضی جابریان، مصطفی غلام نژاد، علی محمدی، مهدی پدرام خو، علی معرف، سید حامد موسوی، مازن هواشم، مصطفی عبیداوی، مهناز دژبان، آیه دشت بزرگ، فاطمه یارعلی، محمد سواری و احمد کمالی به نمایش گذاشته خواهد شد.

به گزار ایسنا، در بیانیه این نمایشگاه آمده است: سیل خوزستان سبب خسارات و زیان های اقتصادی زیادی شد که با یک کلیک در فضای مجازی می توان به راحتی به این اعداد و ارقام دست یافت، اما چیزی که ما عکاسان مستند اجتماعی را بر آن داشت تا هر چه بیشتر و جدی تر این واقعه را ثبت کنیم، زیان های انسانی، فرهنگی و اجتماعی این سیل است که به راحتی و با یک جستجوی ساده به دست نخواهد آمد.

سیل سبب شد عکاسان ایرانی از نزدیک با درد و رنج مردم خوزستان و مسایل و مشکلاتی که از قبل نیز وجود داشت، آشنا شوند و عکاسان بومی استان با نگاهی دوباره و شناخت عمیق تر زوایای پنهان آن را نشانه روند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشکاه گروهی عکس «سیل خوزستان» در اهواز برپا می شود

نمایشکاه گروهی عکس «سیل خوزستان» در اهواز برپا می شود