مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 14:002019-12-12اقتصادي

5 هزار میلیارد تومان تسهیلات به نهادهای حمایتی اختصاص یافت


با توجه به تبصره 16 باید برای اشتغال نهادهای حمایتی پنج هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاص یابد که سه هزار و500میلیارد تومان سهم کمیته امداد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی بختیاری امروز در همایش شبکه بانکی یاور توانمندی سازی اقتصادی نیازمندان که در اردوگاه ثامن الائمه برگزار شد، با بیان اینکه در کمیته امداد حدود 70 هزار دانشجو و 375 هزار دانش آموز تحت پوشش هستند، اظهار کرد: در برنامه ششم توسعه سالانه باید 100 هزار نفر اشتغال ایجاد شود.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور با بیان اینکه سهم کمیته امداد از ایجاد اشتغال 70 هزار نفر و سهم بهزیستی 30 هزار نفر است، افزود: با توجه به تبصره 16 باید برای اشتغال نهادهای حمایتی پنج هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت که از این میزان سه هزار و 500 میلیارد تومان سهم کمیته امداد امام خمینی(ره) خواهد بود.

بختیاری با اشاره به اینکه هزار و 500 میلیارد تومان نیز سهم بهزیستی است، تصریح کرد: کمیته امداد در سال 97، 148 هزار شغل ایجاد کرده است.

وی با تاکید بر اینکه از محل تسهیلات روستایی سال گذشته هم مقداری به بودجه امسال اضافه شده است، ابراز کرد: با توجه به تسهیلات یک هزار و 300 میلیارد تومان تسهیلات روستایی برای 30 هزار نفر اشتغال زایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 هزار میلیارد تومان تسهیلات به نهادهای حمایتی اختصاص یافت

5 هزار میلیارد تومان تسهیلات به نهادهای حمایتی اختصاص یافت