مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 13:252019-12-12سياسي

محور مقاومت شعاع اثر تمدن غرب را در منطقه از بین برد


رییس دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت: محور مقاومت و شعاع اثر جمهوری اسلامی توانست شعاع اثر تمدن غرب را در منطقه از بین برد و وضعیت افول جهان غرب شتاب یافت.

- قائمشهر - رییس دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت: محور مقاومت و شعاع اثر جمهوری اسلامی توانست شعاع اثر تمدن غرب را در منطقه از بین برد و وضعیت افول جهان غرب شتاب یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حسنی عصر پنجشنبه در اردوی راهیان نور منطقه عملیاتی منافقین کوردل در جنگل های شمال در روستای قادیکلای قائمشهر با بیان اینکه کشور افتخارات زیادی در عرصه جنگ نرم پیدا کرده است گفت: دشمن پس از این جنگ، اقدام به جنگ ترکیبی علیه کشور است و آنان در پی عراق سازی و سوریه سازی در ایران است.

وی تصریح کرد: در سوریه یک سری آدم های ناراضی را علم کردند و ابتدا ناراضی های صنفی را به راه انداختند و سپس با این نارضایتی های صنفی کشته سازی رخ داد و پس از آن به جنگ مسلح خیابانی و حضور رژیم های مختلف در سوریه مبدل شده است.

حسنی ادامه داد: نتبجه جنگ های سوریه، شهرهای سوخته ای است که به برجای مانده است و این نتیجه یک جنگ نیمه سخت و سخت است و این از نوع جنگ های نوظهور و سخت است.

وی افزود: دشمن درپی ان است که زمینه ها را بانارضایتی های مردمی برای جنگ های داخلی و امنیتی فراهم کنند و دشمن همواره برنامه هایش را پیش می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور مقاومت شعاع اثر تمدن غرب را در منطقه از بین برد

محور مقاومت شعاع اثر تمدن غرب را در منطقه از بین برد