مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 12:352019-12-12اقتصادي

آغاز ثبت نام طرح ملی مسکن در لرستان از روز شنبه


معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی لرستان از آغاز ثبت نام طرح ملی مسکن در این استان از ساعت 10 صبح روز شنبه خبر داد و گفت: در این مرحله یک هزار و 682 واحد مسکن عرضه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد پیامنی امروز پنجشنبه در گفتگو با رسانه ها با اشاره به آغاز ثبت نام طرح ملی مسکن در لرستان اظهار داشت: متقاضیانی که تمایل دارند در این طرح ثبت نام کنند روز شنبه 10 صبح به سایت tem.

mrud.

ir مراجعه و ثبت نام خود را انجام دهند.

وی با بیان اینکه ثبت نام از طریق سایت از ساعت 10 صبح روز شنبه تا ساعت 24 روز دوشنبه ادامه دارد، تصریح کرد: باتوجه به اینکه ظرفیت محدود است در استان، کسانی می توانند ثبت نام کنند که در ساعات اولیه ثبت نام به سایت مراجعه کنند.

معاون باز آفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی لرستان با تاکید بر اینکه در مرحله اول یک هزار و 682 واحد مسکونی سهم لرستان است، افزود: افرادی که در این مرحله نتوانند ثبت نام کنند باید ثبت نام خود را به مراحل بعدی طرح ملی مسکن موکول کنند.

پیامنی خاطرنشان کرد: دارا بودن فرم ج سبز، نداشتن سابقه مالکیت زمین از یک فروردین 84، عدم استفاده از تسهیلات یارانه ای دولت پس از انقلاب، 5 سال سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا و برای زنان خود سرپرست داشتن سن 35 سال به بالا از شرایط ثبت نام در طرح ملی مسکن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام طرح ملی مسکن در لرستان از روز شنبه

آغاز ثبت نام طرح ملی مسکن در لرستان از روز شنبه