مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 12:002019-12-12دانش

برگزاری دومین نمایشگاه «تستا»/ ارایه نیازهای فناورانه صنایع مختلف


دومین دوره این نمایشگاه همزمان با هفته پژوهش با حضور صنایع مختلف،کارگزاران و شرکتهای دانش بنیان با هدف رفع نیازهای صنعت برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری، پیام چینی فروشان دبیر اجرایی نمایشگاه تستا با بیان اینکه این نمایشگاه نوعی نمایشگاه معکوس و مبتنی بر تقاضای فناوری است ، گفت: در این نمایشگاه ، شرکت های متقاضی، ظرفیت های توسعه ای نیازمندی های تکنولوژیکی را مستند کرده و  نیازمندی های فناورانه خود را به صاحبان فناوری ارایه می کنند.

  وی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 800 تقاضای فناورانه از سوی 70 سازمان و شرکت در سامانه تستا ثبت شد،افزود:ارائه نیازمندیهای فناورانه به جای عرضه توانمندیها، تلاش در جهت تأمین نیازمندیهای مورد نیاز صنایع با استفاده از توان داخلی، حضور کارگزاران در حوزه های مختلف فناوری جهت تسهیل در پیوند عرضه و تقاضا، ،بستر سازی جهت شناسایی و ارائه نیازمندیهای شرکت های دولتی و خصوصی و ایجاد فضای مذاکرات B2B از ویژگی های نمایشگاه تستا به شمار می رود.

  وی با اشاره به میزان انعقاد تفاهم نامه ها و قراردادها در نمایشگاه تستای سال گذشته گفت: 89 تفاهمنامه  به ارزش تقریبی 120 میلیارد تومان در حوزه صنایع معدنی و فلزی، دفاعی، برق و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین نمایشگاه «تستا»/ ارایه نیازهای فناورانه صنایع مختلف

برگزاری دومین نمایشگاه «تستا»/ ارایه نیازهای فناورانه صنایع مختلف