مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 11:352019-12-12سياسي

کرسی های آزاداندیشی فرصت هستند نه تهدید


رییس دومین جشنواره  کرسی های آزاداندیشی گفت: انتظار ما این است که دانشجویان ببینند، یاد بگیرند و تمرین کنند که چگونه سخنان مخالف خود را بشنوند و با مسائل مواجه شوند تا به یک نگاه نقادانه و عالمانه برسند و از نگاه های افراطی و تفریطی پرهیز کنند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس دومین جشنواره  کرسی های آزاداندیشی گفت: انتظار ما این است که دانشجویان ببینند، یاد بگیرند و تمرین کنند که چگونه سخنان مخالف خود را بشنوند و با مسائل مواجه شوند تا به یک نگاه نقادانه و عالمانه برسند و از نگاه های افراطی و تفریطی پرهیز کنند.

غلامرضا غفاری امروز در دومین جشنواره ملی کرسی های آزاداندیشی دانشگاه های سراسر کشور که در سالن رودکی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مطالباتی که رهبری از مجموعه دانشگاه دارند رونق بخشی در این حوزه است.

طبیعتاً اگر بخواهیم مشخصه های یک دانشگاه موفق را نام ببریم وجود کرسی های آزاداندیشی می تواند بیانگر یک دانشگاه موفق و نمایانگر یکی از مسیرهای رشد و بالندگی یک دانشگاه باشد.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری بیان کرد: وجود این مجموعه ها نیازمند سازوکارها، بسترها و زمینه هایی است.

این سازوکارها هم ریشه در ساختارهای بیرون دانشگاه دارند و هم ساختارهایی در درون دانشگاه و هم کنشگرانی که م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرسی های آزاداندیشی فرصت هستند نه تهدید

کرسی های آزاداندیشی فرصت هستند نه تهدید