مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 11:102019-12-12حوادث

اعمال قانون خودرویی با 308 تخلف رانندگی در رشت  


سرپرست پلیس راهور گیلان از توقیف یک دستگاه خودرو سواری سمند با 308 فقره انواع تخلفات راهنمایی و رانندگی در شهر رشت خبر داد.

- ایسنا/گیلان سرپرست پلیس راهور گیلان از توقیف یک دستگاه خودرو سواری سمند با 308 فقره انواع تخلفات راهنمایی و رانندگی در شهر رشت خبر داد.

سرهنگ امیر طالبی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ماموران پلیس راهور رشت یک دستگاه خودرو سواری سمند را به علت ارتکاب به تخلف رانندگی در این شهرستان متوقف کردند.

این مقام انتظامی افزود: با استعلام سوابق خودرو سمند از سامانه پلیس راهور مشخص شد خودرو مورد نظر 308 فقره انواع تخلفات راهنمایی و رانندگی دارد که بیش از 285 مورد از این تخلفات مربوط به سرعت غیرمجاز بوده و توسط دوربین های کنترل سرعت جاده ای ثبت شده است.

وی تصریح کرد: راننده این خودرو که با بی توجهی به مقررات و تجاوز از سرعت مجاز در کلیه معابر استان یکی پس از دیگری دوربین های پلیس را نادیده می گرفت، در قبال تضییع حقوق شهروندان و رانندگان قانونمند برابر مقررات اعمال قانون شد.

سرهنگ طالبی از انتقال این خودرو متخلف به پارکینگ خبر داد و گفت: پلیس برای برقراری ایمنی ترافیکی، آسایش و آرامش شهروندان و همچنین کنترل و کاهش تخلفات و تصادفات رانندگی بدون اغماض با رانندگان متخلف برابر مقررات برخورد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال قانون خودرویی با 308 تخلف رانندگی در رشت  

اعمال قانون خودرویی با 308 تخلف رانندگی در رشت