مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 10:502019-12-12بين الملل

نتانیاهو: از تمام پُست های وزارتی به جز نخست وزیری استعفا می کنم


نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز اعلام کرد که از تمام پُست های وزارتی به جز نخست وزیری استعفا خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز اعلام کرد که از تمامی سمت های وزارتی خود به جز نخست وزیری استعفا خواهد کرد.

نتانیاهو در حالی از استعفا از سمت نخست وزیری امتناع می ورزد که طبق نظرسنجی های جدید، پنجاه و پنج درصد از صهیونیست ها خواستار استعفای نخست وزیر خود هستند.

پیش از این بنی گانتز رهبر حزب آبی و سفید و رقیب نتانیاهو، با اشاره به رسمی شدن اتهامات علیه نتانیاهو، از دادستانی این رژیم خواست تا وی را مجبور به استعفا از پست های وزارتی اش کند.

آویخای مندلبیت دادستان کل رژیم صهیونیستی سه هفته پیش در بیانیه ای اعلام کرد که نتانیاهو رسما به تقلب، دریافت رشوه و سوء استفاده از اعتماد عمومی متهم شده است.

نتانیاهو در حالی از استعفا از سمت نخست وزیری امتناع می ورزد که وبگاه آکسیوس امروز گزارش داد طبق نظرسنجی های جدید، پنجاه و پنج درصد از صهیونیست ها خواستار استعفای نخست وزیر خود هستند.

پلیس رژیم صهیونیستی سه پرونده درخصوص فساد دولتی و مالی علیه نخست وزیر خود تشکیل داده و طی یک سال اخیر از منابع مختلفی شامل دستیاران و وزیران پیشین کابینه، بازجویی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو: از تمام پُست های وزارتی به جز نخست وزیری استعفا می کنم

نتانیاهو: از تمام پُست های وزارتی به جز نخست وزیری استعفا می کنم