مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 10:452019-12-12سياسي

معرفی برگزیدگان مسابقات کشوری قرآن کارکنان ارتش در قم


سی نهمین دوره مسابقات کارکنان پایور (رسمی) و وظیفه ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران با معرفی نفرات برتر در قم به کار خود پایان داد.

- سی نهمین دوره مسابقات کارکنان پایور (رسمی) و وظیفه ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران با معرفی نفرات برتر در قم به کار خود پایان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما رییس عقیدتی سیاسی ستاد فرماندهی کل ارتش در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما از تقدیر هفتاد برگزیده این مسابقات در شهر مقدس قم خبرداد و افزود: افتتاحیه این دوره از مسابقات در چهار رشته قرائت، حفظ و اذان به صورت شفاهی و مفاهیم به صورت کتبی نوزدهم آذر در ستاد آجا انجام شده است.

حجت الاسلام حسین صنعت پور امیری به حضور بیش از 500 داوطلب در دو سطح بالای دیپلم وزیر دیپلم در مرحله اول این مسابقات اشاره کرد و گفت: 240 نفر به مرحله دوم ستادی راه یافتند و بعد از آزمون، 70 نفر برگزیده شدند که در این مراسم از آنها تجلیل شد.

رییس عقیدتی سیاسی ستاد فرماندهی کل ارتش همچنین از برگزاری مسابقات قرآنی ارتش جمهوری اسلامی ایران از یکم تا چهارم دی ماه سال جاری در شهر مقدس مشهد خبر داد.

وی افزود: برگزیدگان مسابقات ستاد ارتش علاوه بر تقدیر در این آیین به مسابقات نهایی ارتش در شهر مشهد هم راه پیدا کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برگزیدگان مسابقات کشوری قرآن کارکنان ارتش در قم

معرفی برگزیدگان مسابقات کشوری قرآن کارکنان ارتش در قم