مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 09:452019-12-12اقتصادي

کمیته امداد 92هزار فرصت شغلی در کشور ایجاد کرده است


کمیته امداد امام خمینی(ره) از ابتدای امسال تاکنون با حمایت سیستم بانکی و پرداخت تسهیلات، 92هزار فرصت شغلی در کشور ایجاد کرده است.

- کمیته امداد امام خمینی(ره) از ابتدای امسال تاکنون با حمایت سیستم بانکی و پرداخت تسهیلات، 92هزار فرصت شغلی در کشور ایجاد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رییس کمیته امداد امام خمینی(ره)امروز در همایش شبکه بانکی یاور توانمندسازی اقتصادی نیازمندان در مشهد گفت: بر اساس برنامه ششم توسعه سالانه باید 100هزار اشتغال توسط دستگاه های حمایتی در کشور باید ایجاد شود که 70هزار اشتغال از این تعداد سهم کمیته امداد و 30هزار فرصت سهم بهزیستی است.

مرتضی بختیاری افزود: اعتبارات تبصره 16 امسال برای اشتغال توسط دستگاه های حمایتی، معادل 50هزار میلیارد ریال است که از این میزان 35هزار میلیارد ریال سهم کمیته امداد و 15هزار میلیارد ریال سهم بهزیستی است.

وی با اشاره به اینکه در سال96 هم تعداد 170هزار فرصت شغلی جدید توسط کمیته امداد در کشور ایجاد شده است گفت: سال97 نیز 148هزار فرصت اشتغال ایجاد شد که از این حیث یک سوم اشتغال کشور در آن سال توسط این نهاد ایجاد شده است.

بختیاری افزود: از ابتدای امسال تاکنون از اعتبارات تبصره 16، 92هزار اشتغال با پرداخت 22هزار و 500میلیارد ریال تسهیلات ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته امداد 92هزار فرصت شغلی در کشور ایجاد کرده است

کمیته امداد 92هزار فرصت شغلی در کشور ایجاد کرده است