مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 09:402019-12-12پزشكي

خانه خوب چه ارتباطی با سلامت جسم و روح دارد؟


امروزه مسکن خوب یکی از مولفه های تاثیرگذار بر سلامت جسم و روح بوده و روانپزشکان، جامعه شناسان و پزشکان نیز تاثیر مسکن خوب بر سلامتی را تایید کرده و شرایط زندگی و خانه را در ابتلا به بیماری های متعدد جسمی و روانی موثر می دانند.

- دما، رطوبت و محیط اطراف خانه، بهداشت و میزان نور خانه و نوع مصالح مورد استفاده در ساخت خانه ها از جمله موارد مهم و موثر در تامین یک مسکن سالم به شمار می آیند.

نشست مسکن و سلامتی صبح امروز در تالار شهید شایان مهر دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با حضور جمعی از صاحب نظران، روانشناسان، جامعه شناسان، روانپزشکان و خیرین سلامت برگزار و مباحثی در خصوص تأثیر مسکن خوب بر سلامتی جسم و روح و آسیب شناسی اجتماعی مسکن مطرح شد.

یک جراح ارتوپد در این نشست با بیان اینکه پیشگیری از سوانح ترافیکی بسیار پیچیده تر از آن چیزی است که ما فکر می کنیم، گفت: آسیب های داخل منزل یکی از عوامل تهدید کننده سیستم اسکلتی بدن به شمار می آید.

در سال های گذشته هر روز هفته شاهد قطع انگشت دست کودکان با چرخ گوشت بودیم که خوشبختانه به دلیل ایجاد تغییرات ساختاری در این وسیله، کم تر شده است.

دکتر امیر محمد نوالی با بیان اینکه خانه بزرگ به معنی ایمنی بیشتر نیست، اظهار کرد: اگر نور و تابش مناسب آفتاب در خانه ای نباشد، دچار کمبود ویتامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه خوب چه ارتباطی با سلامت جسم و روح دارد؟

خانه خوب چه ارتباطی با سلامت جسم و روح دارد؟