مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 آذر 1398 ساعت 09:162019-12-12اقتصادي

17 صادرکننده نمونه استان کرمان تجلیل شدند


طی مراسمی از 17 صادرکننده نمونه استان کرمان تجلیل به عمل آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدجواد فدایی امروز در همایش تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان عنوان کرد: وجود صادرکننده نمونه به معنای این است که در همین مشکلات داخلی و خارجی می شود، موفق و نمونه عمل کرد.

افزایش 35 درصدی صادرات از کرمان در 7 ماه امسال نسبت به سال گذشته استاندار کرمان با بیان اینکه 70 درصد صادرات ایران به 5 کشور دنیا صورت می گیرد، لزوم شناخت بازارهای خارجی را مورد تاکید قرار داد.

  وی انتقال تجربه میان صادرکننده های نمونه و دیگر فعالان این عرصه را در رسیدن به اهداف بزرگی چون افزایش صادرات و به دست آوردن بازارهای جهانی مؤثر دانست و ادامه داد: رشد صادراتی ما نشان می دهد که به جلو حرکت می کنیم، هرچند با کندی باشد.

استاندار کرمان افزود: در هفت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه 35 درصد رشد صادراتی استان را داشته ایم و سال گذشته هم صادرات دو برابری نسبت به 96 شاهد بودیم.

فدایی بیان کرد: شناخت بازارهای خارجی از مشکلات ماست، 70 درصد صادرات ما تنها به 5 کشور انجام می شود و حتی با همسایگانمان طراز تجاری منفی داریم.

وی به تأثیرگذاری صادرات در قیمت داخلی کالاها اشاره داشت و تصریح کرد: سیاست گذاری های کلان کشور باید از سوی دولت و مجلس حل شود، مسائلی چون پیوستن به سازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 صادرکننده نمونه استان کرمان تجلیل شدند

17 صادرکننده نمونه استان کرمان تجلیل شدند