مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 22:102019-12-11سياسي

فکر دینی حاکم بر جامعه در اختیار روحانیت نیست


مدیر مرکز تخصصی امام خامنه ای گفت: متاسفانه بدلیل کم کاری طلاب در عرصه نگارش کتاب فکر دینی حاکم بر جامعه امروز دست روحانیت نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس قم، حجت الاسلام والمسلمین احمد عابدی در مراسم رونمایی از کتاب فقه الجهاد و قیام روح الله که به مناسبت هفته پژوهش در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد، با اشاره به اینکه یکی از کمبودهای جدی حوزه علمیه کمبود نگارش کتاب است، اظهار کرد: طی آماری که چندسال قبل گرفته شد، حدود پنج هزار کتاب در خصوص مطالب دینی به چاپ اول رسیده بود که بیش از چهار هزار و 500 عنوان آن توسط نویسندگان غیر روحانی نوشته شده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه فکر دینی حاکم بر جامعه دست روحانیت نیست، عنوان کرد: برای رفع این مشکل لازم است افراد دست به قلم در حوزه های علمیه تلاش بیشتری داشته باشند و سایر طلبه ها نیز در این حوزه ورود پیدا کنند.

مدیر مرکز تخصصی امام خامنه ای ادامه داد: باید به این نکته نیز توجه داشته باشیم که هر مطلبی که به نگارش در می آید لزوما نباید به چاپ برسد، در نتیجه باید به سمت نوشتن حرکت کنیم ولی هر نوشته ای را به چاپ نرسانیم.

وی با اشاره به اینکه با تمرین و تکرار می توانیم نگارش خود را تقویت کنیم، مطرح کرد: برای اینکه یک کتاب با کیفیت و مفید را به تحریر در آوریم باید تلاش کنیم تا حرف دلمان ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فکر دینی حاکم بر جامعه در اختیار روحانیت نیست

فکر دینی حاکم بر جامعه در اختیار روحانیت نیست