مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 21:252019-12-11اقتصادي

افزایش اعتبارات نوسازی مدارس در لایحه پیشنهادی بودجه 99


معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از افزایش اعتبارات این سازمان در لایحه پیشنهادی بودجه سال 99 به مجلس شورای اسلامی خبرداد.

- ایسنا/سمنان معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از افزایش اعتبارات این سازمان در لایحه پیشنهادی بودجه سال 99 به مجلس شورای اسلامی خبرداد.

مهرالله رخشانی مهر در دیدار با استاندار سمنان اظهار کرد: با حمایت دولت اعتبارات پیشنهادی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور برای احداث،مقاوم سازی و نوسازی مدارس کشور افزایش یافت وی ادامه داد: در بودجه سال گذشته اعتبار سازمان نوسازی مدارس در کشور پنج هزار و 400 میلیارد ریال بود که این رقم در بودجه سال 98 به 28 هزار میلیارد ریال افزایش یافت.

معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور ادامه داد: 30 درصد مدارس کشور تخریبی یا نیازمند مقاوم سازی است .

وی با اشاره به کمبود فضای آموزشی در استان سمنان خاطرنشان کرد: رفع مشکلات زیرساختی در بخش های مختلف آموزشی استان در دستور کار است و با هم افزایی دستگاه های اجرایی این طرح مهم ملی در گام اجرایی قرار می گیرد.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به اقدامات انجام شده در حوزه تجهیز امکانات آموزشی در مدارس کشور اشاره کرد و افزود: بخاری های غیراستاندارد از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش اعتبارات نوسازی مدارس در لایحه پیشنهادی بودجه 99

افزایش اعتبارات نوسازی مدارس در لایحه پیشنهادی بودجه 99