مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 20:352019-12-11سياسي

ارزش ها در حوزه دانش معطوف به مدرک شده است/ بی توجهی به نخبه های علمی و مهارتی


رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: بعد از انقلاب در مسیر دانش حرکت کردیم و فرصت های برابر ایجاد شد اما با جابه جایی ارزش ها روبه رو شدیم و تمام ارزش ها را در حوزه علم و برخورداری از مدرک و فارغ التحصیلی معطوف کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، علی اوسط هاشمی شامگاه جهارشنبه در جمع مدیران بنگاه های اقتصادی استان اظهار داشت: استعداد آدمی اگر به خوبی مورد توجه قرار گیرد و فرد به داشته های خود  پی ببرد مطمئنا می تواند در یک موضع ارزشمند برای ایفای نقش استقرار بیابد.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور افزود: قبل و بعد از  انقلاب در اوایل خیلی گرایش به دانش در جامعه عمومیت پیدا نکرده بود و در  بسیاری از مناطق کشور دیپلم پیدا نمی شد که بتوانیم به عنوان فرماندار و یا بخشدار منصوب کنیم.

وی تصریح کرد: بعد از انقلاب خوشبختانه در مسیر دانش حرکت کردیم و یک فرصت های برابر ایجاد شد که با جابه جایی ارزش ها روبه رو شدیم و تمام ارزش ها را در حوزه علم و برخورداری از مدرک و فارغ التحصیلی معطوف کردیم.

اوسط هاشمی گفت: به گونه ای این مسئله را در نگاه ها وسعت بخشیدیم که دانشگاه آزاد جای خالی دانشگاه دولتی را در سراسر کشور و حتی بخش ها پر کرد و چنین روزی را برآورد نکرد که با چنین بحرانی روبه رو شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزش ها در حوزه دانش معطوف به مدرک شده است/ بی توجهی به نخبه های علمی و مهارتی

ارزش ها در حوزه دانش معطوف به مدرک شده است/ بی توجهی به نخبه های علمی و مهارتی