مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 20:202019-12-11اقتصادي

کوهسرخ سی امین شهرستان خراسان رضوی شد


با مصوبه هیئت وزیران، بخش کوهسرخ کاشمر به شهرستان ارتقاء یافت و به عنوان سی امین شهرستان استان خراسان رضوی معرفی گردید.

- ایسنا/خراسان رضوی با مصوبه هیئت وزیران، بخش کوهسرخ کاشمر به شهرستان ارتقاء یافت و به عنوان سی امین شهرستان استان خراسان رضوی معرفی گردید.

براساس جلسه هیئت وزیران در جلسه سیزدهم آذرماه 1398 به پیشنهاد وزارت کشور بخش کوهسرخ کاشمر به شهرستان ارتقاء یافت و مقرر شد مرکز دهستان بالا ولایت بخش مرکزی شهرستان کاشمر به روستای قوژد و مرکز دهستان برکوه بخش کوهسرخ به روستای ایور تغییر کند.

همچنین مقرر گردید دهستان قلعه بالا در شهرستان کاشمر به مرکزیت روستای قلعه بالا و دهستان رزق‎آباد در بخش مرکزی شهرستان کاشمر به مرکزیت روستای رزق‎آباد باشد.

دهستان کوه سفید به مرکزیت روستای تولا در شهرستان و بخش فرح دشت به مرکزیت روستای قلعه بالا در شهرستان کاشمر ایجاد می‎شود، بخش بررود نیز به مرکزیت روستای طرق از ترکیب دهستان‎های تکاب و بررود در شهرستان کاشمر و شهرستان کوهسرخ به مرکزیت شهر ریوش از ترکیب بخش‏ مرکزی به مرکزیت شهر ریوش شامل دهستان‎های برکوه و کوه سفید و بخش بررود ایجاد می‎شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ شهرستان کوهسرخ بر اساس آمار سال 1395 حدود 25 هزار نفر جمعیت و شهر ریوش مرکز این شهرستان 5700 نفر جمعیت داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوهسرخ سی امین شهرستان خراسان رضوی شد

کوهسرخ سی امین شهرستان خراسان رضوی شد