مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 18:002019-12-11سياسي

یک سوم معوقات مالیاتی کشور متعلق به 100 شخص حقیقی و حقوقی است


رییس سازمان بازرسی کل کشور در دیدار اعضای هیأت مدیره سازمان مردم نهاد دیده بان شفافیت وعدالت گفت: 78 هزار میلیارد تومان از 210 هزار میلیارد معوقات مالیاتی متعلق به 100 شخص حقیقی و حقوقی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، رییس سازمان بازرسی کل کشور در دیدار اعضای هیأت مدیره سازمان مردم نهاد دیده بان شفافیت و عدالت گفت: 78 هزار میلیارد تومان از 210 هزار میلیارد معوقات مالیاتی کشور متعلق به 100 شخص حقیقی و حقوقی است.

حجت الاسلام حسن درویشیان در این دیدار که در راستای رویکردهای سازمان بازرسی کل کشور در استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد برگزار شد، با اشاره به کمبود نیرو و امکانات این سازمان گفت: در آیین نامه اجرایی قانون سازمان بازرسی پیش بینی شده است که از همه ظرفیت های مردمی و سازمان های مردم نهاد استفاده کنیم در همین راستا امیدواریم بتوانیم همکاری خوبی با سازمان دیده بان شفافیت و عدالت داشته باشیم.

ارزیابی ما این است که سازمان مردم نهاد دیده بان شفافیت و عدالت از جایگاه و اعتماد خوبی در افکار عمومی برخوردار است و می تواند در شناسایی بسترها و گلوگاه های فساد به سازمان کمک کند.

درویشیان با رد این ادعا که سازمان بازرسی کل کشور، جرأت را از مدیران در دور زدن تحریم ها می گیرد، افزود: راهکاره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سوم معوقات مالیاتی کشور متعلق به 100 شخص حقیقی و حقوقی است

یک سوم معوقات مالیاتی کشور متعلق به 100 شخص حقیقی و حقوقی است