مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 17:152019-12-11اقتصادي

انعقاد قرارداد داخلی سازی قطعات صنعت خودرو به ارزش 275 میلیون یورو


معاون وزیر صمت و رییس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: قرارداد داخلی سازی قطعات، لوازم و تجهیزات مصرفی صنعت خودرو به ارزش 275 میلیون یورو منعقد شده است.

- ایسنا/بوشهر معاون وزیر صمت و رییس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: قرارداد داخلی سازی قطعات، لوازم و تجهیزات مصرفی صنعت خودرو به ارزش 275 میلیون یورو منعقد شده است.

دکتر محمدباقر عالی در اجلاسه هیئت های اندیشه ورز بسیج کارگران و کارخانجات کشور در مجتمع رفاهی شهدای خلیج فارس بوشهر، اظهار کرد: بر اساس تحلیل هایی که دشمنان انقلاب اسلامی در سال گذشته با استفاده از چشم اندازهای تحریم ها و جنگ های اقتصادی درباره کشور ما داشتند بر این باور بودند که اقتصاد ما در سال 1398 زمین گیر می شود.

وی افزود: بر اساس آمارهای رسمی پایش شده چند باره در هفت ماهه سال 1398 در 100 قلم کالایی که به عنوان کالای استراتژیک روزانه رصد شده و جهت استحضار مقامات عالی کشور به آن ها ارائه می شود به جز در آلومینیوم و خودرو در تمام این اقلام تولیدی در کشور نسبت به سال قبل حدود 7 درصد رشد وجود دارد.

این مقام مسئول با اشاره به صادرات صورت گرفته در این مدت، تصریح کرد: صادرات ما در این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه قبل، از لحاظ وزنی 25 درصد و از نظر ارزشی 17 درصد افزایش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد قرارداد داخلی سازی قطعات صنعت خودرو به ارزش 275 میلیون یورو

انعقاد قرارداد داخلی سازی قطعات صنعت خودرو به ارزش 275 میلیون یورو