مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 17:002019-12-11سياسي

آمریکا و سعودی پشت پرده اغتشاشات عراق هستند


از اسلام آباد، روحانی برجسته پاکستانی با اشاره به اغتشاشات عراق گفت: به طور قطع عامل این اغتشاشات در خارج از عراق است و شکی نداریم که آمریکا، عربستان سعودی پشت این اتفاقات قرار دارند.

حجت الاسلام علامه سید نیاز حسین نقوی معاون رییس وفاق المدارس شیعیان در پاکستان گفت: دشمنان می‎خواهند همان اقداماتی که در سوریه اتفاق افتاده را در عراق نیز انجام دهند و به طور قطع عامل این اتفاقات در خارج از عراق است و شکی نداریم که آمریکا، عربستان سعودی و باقی مانده های رژیم بعثی عراق پشت این ‎آشوب ها قرار دارند.

وی افزود: آمریکا که بعد از سقوط رژیم بعثی عراق و صدام ، امیدوار بود به دنبال سرمایه گذاری های هنگفت و بلند مدت ، جای پای خود را در این کشور مستحکم کند اما در حال حاضر ایالات متحده در تحقق این هدف خود شکست خورده است.

این روحانی پاکستانی با اشاره به نارضایتی مردم و دولت عراق از حضور بدون مجوز ترامپ در پایگاه های نظامی آمرکایی در خاک این کشور افزود: مردم عراق بدانند که آمریکا همواره به دنبال اهداف شوم خود در منطقه از عربستان و دیگر کشور های تحت نفوذ خود برای تضعیف کمربند مستحکم شیعه در خاورمیانه تلاش می کند.

وی اظهار داشت: به امید خدا مسلمانان عراق تحت رهبری مرجعیت می توانند به خوبی این توطئه شوم دشمنان اسلام را رسوا کرده و با آن م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا و سعودی پشت پرده اغتشاشات عراق هستند

آمریکا و سعودی پشت پرده اغتشاشات عراق هستند