مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 16:402019-12-11فرهنگي

نشست «ادبیات کودک ایران» در استانبول برپا شد


نشست «ادبیات کودک ایران» در استانبول برگزار و بر ضرورت برگزاری نشست ها و کارگاه های مشترک میان نویسندگان ایران و ترکیه در حوزه ادبیات کودک و نوجوان تأکید شد.

- نشست ادبیات کودک ایران در استانبول برگزار و بر ضرورت برگزاری نشست ها و کارگاه های مشترک میان نویسندگان ایران و ترکیه در حوزه ادبیات کودک و نوجوان تأکید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، نشست ادبیات کودک ایران با حضور و سخنرانی طاهره ایبد، نویسنده ادبیات کودک، جمعی از استادان و دانشجویان زبان و ادبیات فارسی، علی گوزل یوز، رییس گروه زبان های شرقی و گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه استانبول، داوود اسپرهم، استاد اعزامی وزارت علوم به کرسی زبان و ادبیات فارسی دانشگاه استانبول، و کوروش مقتدری، وابسته فرهنگی کشورمان در استانبول، از سوی گروه زبان فارسی دانشگاه استانبول و در جریان سفری که طاهره ایبد به استانبول داشته است، برنامه ریزی و در محل مرکز شرق شناسی دانشگاه استانبول برگزار شد.

در ابتدای این نشست، علی گوزل یوز با معرفی آثار طاهره ایبد گفت: در سال های اخیر توجه به ترجمه آثار از زبان فارسی به زبان ترکی استانبولی بیشتر شده و در قالب طرح های حمایتی همانند تاپ و گرنت آثار متعددی از جمله آثار ادبیات کودک و نوجوان از زبان فارسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست «ادبیات کودک ایران» در استانبول برپا شد

نشست «ادبیات کودک ایران» در استانبول برپا شد