مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 15:502019-12-11سياسي

ارسال 16 سری جهیزیه از طرف ناحیه بسیج پیشوا برای نقاط محروم استان تهران


16 سری جهیزیه از طرف حوزه مقاومت بسیج شهید همت و سپاه ناحیه جعفربن موسی الکاظم (ع) شهرستان پیشوا به سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران فرستاده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، عصر امروز با حضور مسئول بسیج سازندگی سپاه و فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید همت پیشوا 16 پک جهیزیه به منظور کمک رسانی به خانواده های کم درآمد به سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران فرستاده شد تا فردا با حضور سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناطق و نواحی محروم استان تهران تحویل داده شود.

امیر خسروی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید همت پیشوا در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید بر رونق تولید در راستای کار بسیج سازندگی و محرومیت زدایی با هماهنگی هایی با سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران تعداد 16 پک جهیزیه از ناحیه بسیج شهرستان پیشوا برای ارسال به نقاط محروم فرستاده شد.

خسروی تصریح کرد: از طریق حوزه مقاومت بسیج شهید همت و سپاه ناحیه جعفربن موسی الکاظم(ع) به صورت متمرکز در اقدامی موثر و جهادی 16 پک جهیزیه به تهران ارسال شد.

فرمانده حوزه بسیج شهید همت پیشوا خاطرنشان کرد: فردا این 16 پک جهیزیه که از بسیج شهرستان پیشوا ارسال شد با حضور سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه در محل سپاه سیدالشهدا(ع) به مناطق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 16 سری جهیزیه از طرف ناحیه بسیج پیشوا برای نقاط محروم استان تهران

ارسال 16 سری جهیزیه از طرف ناحیه بسیج پیشوا برای نقاط محروم استان تهران