مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 15:452019-12-11اجتماعي

افتتاح ناوگان حمل و نقل بین شهری عالیشهر -بوشهر


در راستای رفاه و آسایش مردم ناوگان اتوبوسی حمل و نقل بین شهری عالیشهر بوشهر با ظرفیت جابه جایی روزانه 1500 نفر راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر ، مهدی قائدی بعدازظهر امروز در آیین افتتاح ناوگان حمل و نقل عمومی عالیشهر اظهار داشت: در حال حاضر هفت دستگاه اتوبوس  شامل پنج دستگاه در خط عالیشهر - بوشهر و بالعکس و دو دستگاه بین فازها به ایستگاه مرکزی به شهروندان خدمت رسانی می کنند.

شهردار عالیشهر بیان داشت: از آن جایی که سرویس دهی به شهروندان باید آرامش و رفاه را به همراه داشته باشد، یکی از اقدامات برای رسیدن به این هدف استفاده از تکنولوژی سامانه کارت بلیط الکترونیکی است.

وی ادامه داد:مکان یابی لحظه ای اتوبوس ها توسط ایستگاه مرکزی با سیستم gps  کنترل می شود تا  شهروندان موقعیت اتوبوس ها را مشاهده و براساس موقعیت اتوبوس، برنامه کاری خود را زمان بندی می کنند.

 قائدی گفت:برای راه اندازی این ناوگان 900 میلیون ریال اعتبار تخصیص یافته و روزانه هزار و 500 نفر از این خط می توانند استفاده کنند که از تاریخ 20 الی 22 آذرماه سرویس دهی اتوبوس رانی به مردم عالیشهر رایگان است.

رییس  شورای اسلامی عالیشهر با تأکید بر اینکه حمل ونقل عمومی نه تنها دغدغه شهروندان بلکه دغدغه مسؤولین است که این مشکل  حل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح ناوگان حمل و نقل بین شهری عالیشهر -بوشهر

افتتاح ناوگان حمل و نقل بین شهری عالیشهر -بوشهر