مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 11:202019-12-11اقتصادي

همکاری عملی فائو با ایران برای احیای دریاچه ارومیه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) با همکاری ستاد احیای دریاچه ارومیه و در چارچوب پروژه برنامه یکپارچه مدیریت پایدار منابع آب در حوضه آبریز دریاچه ارومیه کارگاه آموزشی چهار روزه ای را در زمینه شیوه .

- فائو با همکاری ستاد احیای دریاچه ارومیه کارگاه آموزشی چهار روزه ای را در زمینه شیوه های پیشرفته تهیه نقشه تبخیر و تعرق در اراضی کشاورزی برگزار کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) با همکاری ستاد احیای دریاچه ارومیه و در چارچوب پروژه برنامه یکپارچه مدیریت پایدار منابع آب در حوضه آبریز دریاچه ارومیه کارگاه آموزشی چهار روزه ای را در زمینه شیوه های پیشرفته تهیه نقشه تبخیر و تعرق در اراضی کشاورزی برگزار کردند.

در جریان این کارگاه، کارشناسان ایرانی آموزش های لازم را جهت استفاده از داده های ماهواره ای سنجش از دور به منظور نقشه برداری تبخیر و تعرق در اراضی کشاورزی دریافت کردند.

این کارگاه طی روز های 16 تا 19 آذرماه به میزبانی ستاد احیای دریاچه ارومیه و با هدایت آقای دکتر ساجد پاریث، محقق و عضو هیئت علمی مؤسسه آموزش آب (در دلفت هلند) در تهران برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری عملی فائو با ایران برای احیای دریاچه ارومیه

همکاری عملی فائو با ایران برای احیای دریاچه ارومیه