موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 10:502019-12-11سياسي

تربیون آزاد دانشجویان بسیجی محلی برای بیان اعتراضات مردم


دانشجویان بسیجی دانشگاه خواجه نصیر با حضور در شهر ری، پای حرف ها و درد دل مردمی نشستند که به دلیل آشوبگری اغتشاش گران نتوانسته بودند صدای اعتراض خود را به مسئولان برسانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر و پایگاه بسیج شهید مرتضی پورشه با حضور در خیابان های شهر ری، پای حرف ها و درد و دل مردم نشستند.

در ادامه روایتی از آنچه در این برنامه رخ داد، آمده است: یکی برای تماشا آمده بود و حرفی نداشت، می گفت می خواهم ببینم بقیه اش چه می شود! دیگری به دلیل شغلی که نمی گفت چیست از ایستادن روبروی دوربین های دانشجویان امتناع می کرد.

یکی هم که گذری از جلوی تریبون می گذشت به پیشنهاد صحبت جواب رد داد.

    دانشجویان بسیجی دانشگاه خواجه نصیر آمده بودند تا مطالبات مردم را بشنوند و پیگیر رفع مشکلات آنها باشند.

دانشجویان همچنین تریبونی را در یکی از خیابان های شهر ری قرار دادند تا مردم اعتراض و انتقادشان را صریح و بی پرده بیان کنند.

  یکی از مشکلات ازدواج می گفت، یکی از شرایط بد کاسبی اش، یکی از مالیات های ناعادلانه، یکی از رای ش پشیمان بود، یکی هم از اینکه چرا مردم را فراموش کرده اند و چرا تا موقع انتخابات نشود کسی به فکر مردم نیست گلایه می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیون آزاد دانشجویان بسیجی محلی برای بیان اعتراضات مردم

تربیون آزاد دانشجویان بسیجی محلی برای بیان اعتراضات مردم