مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 09:462019-12-11ورزشي

فعالیت 240 ورزشکار سازمان یافته در ورزش های کارگری استان قم


رییس هیئت ورزش کارگری استان قم گفت: تیم تنیس روی میز کارگران استان قم با کسب 5 مدال طلا در مسابقات قهرمانی کارگران کشور موفق به کسب مقام قهرمانی این مسابقات شد و سال آینده به عنوان نماینده کشور در مسابقات جهانی یونان شرکت خواهند کرد.

- ایسنا/قم رییس هیئت ورزش کارگری استان قم گفت: تیم تنیس روی میز کارگران استان قم با کسب 5 مدال طلا در مسابقات قهرمانی کارگران کشور موفق به کسب مقام قهرمانی این مسابقات شد و سال آینده به عنوان نماینده کشور در مسابقات جهانی یونان شرکت خواهند کرد.

مجید مجیدی در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: مجمع هیئت ورزش های کارگری استان قم برای اولین بار در تاریخ هشتم اردیبهشت ماه امسال برگزار شد و بنده با کسب 15 رای به مدت 4 سال به عنوان رییس این هیئت انتخاب شدم.

وی افزود: در حال حاضر نزدیک به 24 ورزشکار سازمان یافته در ورزش های کارگری استان قم فعالیت دارند که در 23 انجمن فعالیت های خود را پیگیری می کنند، 15 انجمن در رشته های آقایان و 8 انجمن در رشته های بانوان فعالیت دارند.

رییس هیئت ورزش کارگری کشور اظهار کرد: از ابتدای اردیبهشت ماه امسال تا کنون 45 نفر در قالب 10 تیم به مسابقات قهرمانی کارگران کشور اعزام شده اند.

وی ادامه داد: 2طلا و یک نقره در وزنه برداری، 5 طلا در تنیس روی میز، یک طلا در سوارکاری، یک طلا در بدنسازی و یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 240 ورزشکار سازمان یافته در ورزش های کارگری استان قم

فعالیت 240 ورزشکار سازمان یافته در ورزش های کارگری استان قم