مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 09:402019-12-11سياسي

در فعالیت پاکبانان اربعین نگاه خادمی بر نگاه کارکردی غالب است


مشاور استاندار و دبیر ستاد اربعین استان مرکزی گفت: در فعالیت پاکبانان شهرداری ساوه در ایام اربعین حسینی، نگاه خادمی بر نگاه کارکردی غالب است.

- ایسنا/مرکزی مشاور استاندار و دبیر ستاد اربعین استان مرکزی گفت: در فعالیت پاکبانان شهرداری ساوه در ایام اربعین حسینی، نگاه خادمی بر نگاه کارکردی غالب است.

محسن امیدی در مراسم تجلیل از پاکبانان و خادمین موکب ثارالله شهرداری ساوه، مستقر در نجف اشرف اظهار کرد: راهپیمایی عظیم اربعین عظمت و شکوه فرهنگ شیعه و عظمت و شکوه ائمه اطهار(ع) را به نمایش می گذارد و این حرکت بزرگ معنوی هرساله با رشد چشمگیری همراه است.

وی ضمن تقدیر از تمامی عوامل خدمت رسانی به زائران در این همایش معنوی اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ساوه نیز همراه و همگام با دیگر مسئولان، مردم و دستگاه های استان مرکزی در این مسئولیت سنگین در فضایی آکنده از دوستی و همدلی ما را به خوبی همراهی کردند.

امیدی تصریح کرد: به دلیل حجم بسیار زیاد کار خدمت رسانی به یک جمعیت میلیونی، حتی فکر نمی کردیم که این کار امکان پذیر باشد اما با تلاش و همدلی این مهم انجام شد.

وی ادامه داد: استان مرکزی در اربعین امسال معین شهرهای نجف و مهران بود، در واقع نیروهای ساوه معین شهر نجف و نیروهای اراک معین شهر مهران بودند که خوشبختانه نیروهای شهرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در فعالیت پاکبانان اربعین نگاه خادمی بر نگاه کارکردی غالب است

در فعالیت پاکبانان اربعین نگاه خادمی بر نگاه کارکردی غالب است