مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 09:162019-12-11اقتصادي

رکورد تولید و فروش داخلی در صنعت پتروشیمی شکسته شد


مدیرعامل شرکت پتروشیمی شهید تندگویان با اشاره به ثبت رکورد فروش هفتگی و تولید در این مجتمع زنجیره پلی اتیلن ترفتالات، اعلام کرد: صادرات محصولات پت بطری و نساجی ایران از سرگرفته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا قاسمی شهری با اشاره به ثبت رکورد جدید فروش داخلی پتروشیمی تندگویان، گفت: با اجرایی شدن طرح فروش اعتباری به مصرف کنندگان واقعی صنایع تکمیلی زنجیره محصولات پلی اتیلن ترفتالات توسط بانک ها، دیروز رکورد فروش هفتگی پتروشیمی تندگویان شکسته شد.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی شهید تندگویان با بیان اینکه در معملات دیروز بازار بورس حدود 15 هزار و 114 تن محصول به خریداران داخلی عرضه شده است، تصریح کرد: در کنار ثبت رکورد فروش، پتروشیمی شهید تندگویان امسال موفق به ثبت رکورد جدید تولید محصولات شده است.

وی با اشاره به افزایش 20 درصدی تولید در پتروشیمی تندگویان از ابتدای سال جاری تاکنون در مقایسه با مدت مشابه پارسال، اظهار کرد: چهار ماه از ماه های سال جاری امکان تولید بیش از 100 هزار تن محصول به ثبت رسیده که مهرماه امسال بالاترین میزان تولید ماهانه در تاریخ پتروشیمی تندگویان به میزان بالغ بر 110 هزار تن محصول به ثبت رسیده است.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به ازسرگیری صادرات محصولات زنجیره پلی اتیلن ترفتالات ایران، یادآور شد: با اخذ مجوز و پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد تولید و فروش داخلی در صنعت پتروشیمی شکسته شد

رکورد تولید و فروش داخلی در صنعت پتروشیمی شکسته شد