مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 09:102019-12-11سياسي

مردم با وجود همه مشکلات اقتصادی پای انقلاب ایستاده اند


رییس ستاد برگزاری 9 دی استان تهران با تاکید بر اینکه مسئولان باید قدردان مردم باشند گفت: با وجود فشارهای اقتصادی مردم پای انقلاب ایستاده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی ظهر چهارشنبه در اولین جلسه 9 دی شهرستان ورامین که با حضور امام جمعه خیرآباد ، معاون فرماندار و مسئولان شهرستانی در ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد ، طی سخنانی اظهار داشت: بسیجیان و مردم با بصیرت ورامین در فتنه اخیر سنگ تمام گذاشتند ، با تدبیر و رشادت های مهم مسئولان و مردم بار دیگر روحیه انقلابی دیار 15 خرداد برای همگان نمایان شد.

وی ادامه داد: باید در خصوص فتنه اخیر خدا را شکر کنیم که با هوشیاری مردم خنثی شد ، بسیاری از شهرهای ایران درگیر این فتنه های بزرگ بودند ؛ اعتراضات حق مردم بوده و هست اما این اتفاق اخیر در کشور فتنه بزرگی بود و دشمنان از شیوه عجیبی استفاده کردند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: فتنه اخیر جمع شده ولی حل نشده است ، مردم با بصیرت انقلاب اسلامی با هوشیاری به میدان آمدند ، ما امسال 22 بهمن و انتخابات را در پیش داریم و دشمن دنبال فرصت می باشد و با این شرایطی که بنده توضیح دادم ، مراسم گرامیداشت 9 دی امسال بسیار مهم و حساس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم با وجود همه مشکلات اقتصادی پای انقلاب ایستاده اند

مردم با وجود همه مشکلات اقتصادی پای انقلاب ایستاده اند