مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 09:002019-12-11سياسي

پایان نامه های دانشگاهی مسئله محور باشند


استاندار قزوین با تأکید بر اینکه باید پایان نامه های دانشگاهی مسئله محور باشند، گفت: حل تعدادی از مسائل صنعت در استان توسط دانشگاه موجب اشتیاق صنعت برای ارتباط با دانشگاه می شود ازاین رو برای رسیدن به توسعه باید احساس نیاز صنعت و دانشگاه به یکدیگر ایجاد شود.

- ایسنا/قزوین استاندار قزوین با تأکید بر اینکه باید پایان نامه های دانشگاهی مسئله محور باشند، گفت: حل تعدادی از مسائل صنعت در استان توسط دانشگاه موجب اشتیاق صنعت برای ارتباط با دانشگاه می شود ازاین رو برای رسیدن به توسعه باید احساس نیاز صنعت و دانشگاه به یکدیگر ایجاد شود.

هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در اختتامیه هفته نکوداشت پژوهش و فناوری استان قزوین که با حضور مسئولان استان، اساتید و پژوهشگران و دانشجویان در سالن شهدای گمنام (مرکزی) دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد، بابیان اینکه پژوهش موضوع بسیار مهمی در توسعه همه کشورهاست، اظهار کرد: جامعه ای که پژوهش محور نباشد نمی تواند به رفاه اجتماعی منتج شود ازاین رو پژوهش را می توان زیرساخت تمام عناصر حرکتی جامعه دانست.

وی افزود: بعد از جنگ تحمیلی نگاه ویژه ای به عرصه پژوهش ایجادشده که می توان نمونه ای از این توفیق را در میزان مقالات منتشرشده دانشمندان و اساتید ایران در مراکز معتبر علمی مشاهده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان نامه های دانشگاهی مسئله محور باشند

پایان نامه های دانشگاهی مسئله محور باشند