مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 08:502019-12-11اقتصادي

ذخیره سازی بیش از 29 هزار تن نهاده دامی در کرمانشاه


کرمانشاه_ مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: بیش از 29 هزار تن نهاده دامی در انبارهای استان ذخیره شده است.

- محمد صادق تنها در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نهاده های پر مصرف کشاورزی در استان کرمانشاه شامل ذرت، جو، کنجاله سویا و سبوس است که غذای اصلی دام ها بوده همچنین اسیدهای آمینه لیزین و متیونین هم در اختیار دامداری ها و کارخانه جات خوراک دام طیور است.

وی افزود: این نهاده ها از طریق مبادی رسمی وارد کشور می شود و برای تولید کنسانتره که از مجموعه این نهاده ها تامین می شود، با ارز دولتی در اختیار دامداران صنعتی، کارخانه های تامین کننده خوراک دام و طیور استان قرار می گیرد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: میزان نهاده هایی که در اختیار کارخانه جات تامین کننده خوراک دام و طیور و کارخانه های سنتی و صنعتی قرار گرفته با وجود مشکلات خرید نسبت به سال قبل بهتر بود.

این مسئول بیان کرد: سال گذشته 48 هزار و 477 تن نهاده دامی در سطح استان کرمانشاه توزیع شد که امسال طی این مدت 108 هزار و 556 تن توزیع شده است.

وی ادامه داد: از نظر تامین و توزیع نهاده های مورد نیاز دامداران استان مشکلی نداریم و حتی در انبارها نیز ذخایر نهاده ها موجود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره سازی بیش از 29 هزار تن نهاده دامی در کرمانشاه

ذخیره سازی بیش از 29 هزار تن نهاده دامی در کرمانشاه