مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 08:502019-12-11سياسي

جشنواره «تفکر و سبک زندگی» در بوشهر برگزار می شود


رییس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش بوشهر گفت: جشنواره تدریس درس تفکر و سبک زندگی پایه های هفتم و هشتم در دوره اول متوسطه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود حق دوست صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جشنواره تدریس درس تفکر و سبک زندگی پایه های هفتم و هشتم دوره اول متوسطه با هدف ارتقای کیفی شیوه های تدریس دبیران این درس برگزار می شود.

حق دوست افزود: اصلاح و تغییر نگرش های رایج و سنتی در شیوه های تدریس،تشویق و ترغیب دبیران به استفاده از روشهای مختلف یاددهی، یادگیری، فراهم کردن فضایی شاد و پویا برای کشف و شکوفایی استعدادهای نهفته دبیران با تکیه بر کاربست روش های تدریس فعال و موثر، از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی تصریح کرد: علاقمندان پس از مطالعه دستورالعمل این جشنواره، طرح درس و فیلم تدریس خود را بر اساس فرمت های خواسته شده در دستورالعمل را تا پایان دی ماه شخصا به دبیرخانه جشنواره واقع در اداره امور تربیتی استان ارسال کنند.

حق دوست در پایان گفت: پس از دریافت آثار ارسالی به دبیرخانه و داوری آثار، هشت اثر ( چهار اثر از آثار برگزیده پایه هفتم و چهار اثر از آثار برگزیده پایه هشتم) به منظور شرکت در مرحله کشوری این جشنواره به دبیرخانه کشوری ارسال خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره «تفکر و سبک زندگی» در بوشهر برگزار می شود

جشنواره «تفکر و سبک زندگی» در بوشهر برگزار می شود