مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 08:452019-12-11سياسي

ارتش در عرصه فعالیت های قرآنی پیشتاز است


فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ارتش در عرصه فعالیت های قرآنی پیشتاز است، گفت: مجاهدان الی الله با یک دست سلاح و با دست دیگر قرآن را می گیرند و این گونه به جنگ دشمنان می روند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز (چهارشنبه) در مراسم اختتامیه سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان نزاجا اظهار داشت: مقام شما حافظان قرآن بسیار رفیع و بلند است؛ چراکه شما حاملان و ناطقان قرآن هستید.

وی با بیان اینکه شما با کتاب الهی مأنوس شده اید، افزود: برای ما جای افتخار دارد که کسانی که وقت خود را در خدمت به قرآن می گذرانند، همکار و همسنگر ما هستند.

امیر حیدری با اشاره به تلاش هایی که در حوزه قرآنی در سطح ارتش صورت می گیرد، افزود: بنده شاهد هستم که مسئولان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره عقیدتی سیاسی نزاجا چگونه تلاش می کنند تا اوامر رهبر انقلاب را در حوزه حافظان قرآنی به ثمر برسانند و سهم ارتش و نیروی زمینی را از 10 میلیون حافظ قرآنی مورد نظر ایشان تربیت کنند.

فرمانده نزاجا با بیان اینکه امروز ارتش در عرصه فعالیت های قرآنی پیشتاز است، افزود: ما همه سرباز قرآن هستیم و مجاهد بودن در مسیر الهی یعنی اینکه در یک دست سلاح و در دست دیگر قرآن را داشته باشیم و این گونه باید به جنگ با دشمنان رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش در عرصه فعالیت های قرآنی پیشتاز است

ارتش در عرصه فعالیت های قرآنی پیشتاز است