مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 08:252019-12-11اقتصادي

تامین اقلام اساسی مردم آذربایجان غربی مورد توجه قرار گیرد


معاون معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: تامین اقلام اساسی مردم آذربایجان غربی مورد توجه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهنام شهدی صبح چهارشنبه در جلسه تنظیم بازار آذربایجان غربی با بیان اینکه هم اکنون هیچ کمبودی در تامین اقلام اساسی مردم استان وجود ندارد افزود: اگر کمبودی در این خصوص وجود داشته باشد امکان افزایش قیمت در برخی کالاها وجود دارد و باید تامین به موقع اقلام اساسی مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه افزایش هر گونه قیمت در کالاهای اساسی ممنوع بوده و در صورت مشاهده قانونی برخورد می شود عنوان کرد: در حال حاضر نظارت و بازرسی بر بازار استان تشدید شده و بزودی کانکس های بازرسی بازار در نقاط مختلف شهرهای آذربایجان غربی جاگذاری می شود.

شهدی با اشاره به اینکه این کانکس ها به منظور افزایش میزان نظارت و بازرسی از اصناف مختلف استان مستقر می شوند اظهارداشت: تمامی تدابیر لازم برای تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم و جلوگیری از افزایش قیمت ها در بازار باید اندیشیده شود و تیم های نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف بر روند قیمت کالاها در بازار بیش از پیش نظارت کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر بکارگیری نیروهای بازرس افتخاری و تامین نیروی انسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین اقلام اساسی مردم آذربایجان غربی مورد توجه قرار گیرد

تامین اقلام اساسی مردم آذربایجان غربی مورد توجه قرار گیرد