مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 08:202019-12-11سياسي

برخورد جدی با متخلفان انتخاباتی/استفاده از توان آحاد جامعه در زمینه انتخابات


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان و بلوچستان از برخورد جدی و بدون اغماض دستگاه قضایی با متخلفان انتخاباتی در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، محمدعلی حمیدیان صبح امروز در کمیته حمایت از مشارکت حداکثری انتخابات و تنویر مصادیق جرائم و تخلفات انتخاباتی اظهار کرد: دستگاه قضایی کشور به عنوان تامین کننده امنیت، عدالت و احیاگر حقوق فردی و اجتماعی، تدابیر و راهکارهای مناسبی برای پیشگیری از جرائم انتخاباتی، به صورت تعاملی و با جلب مشارکت های مردم و استفاده از توان آحاد جامعه در پیش گرفته است .

حمیدیان با تاکید بر اینکه همه باید در سایه تمکین به قانون به فعالیت های انتخاباتی بپردازند گفت: برای پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی نیازمند همکاری و همیاری تمامی دستگاه های متولی هستیم تا بتوانیم از انتخابات صیانت کنیم.

وی با اشاره به اینکه ما در ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی مصادیق جرائم و تخلفات انتخاباتی را تشریح و اطلاع رسانی خواهیم کرد و در این راستا از ظرفیت های رسانه ای و مردمی نیز بهره گیری می کنیم تا قانون برای همگان تبیین شود و افراد بر اثر بی اطلاعی و نا آگاهی اقدام به تخلف نکنند.

رییس دادگستری زاهدان با اشاره به ثبت نام بیش از 3 هزار نفر در سامانه سجام نیز گفت: سامانه جامع اطلاعات مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی با متخلفان انتخاباتی/استفاده از توان آحاد جامعه در زمینه انتخابات

برخورد جدی با متخلفان انتخاباتی/استفاده از توان آحاد جامعه در زمینه انتخابات