مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 08:202019-12-11سياسي

آغاز نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس با عرضه 54 اثر تقریظی رهبر انقلاب/ افتتاح؛ 23 آذر


دهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس از شنبه 23 تا جمعه 29 آذرماه در مکان مسجد جامعه بندرعباس با حضور 100 ناشر و 10 هزار و 900 عنوان کتاب برگزار می شود.

- آغاز نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس با عرضه 54 اثر تقریظی رهبر انقلاب/ افتتاح؛ 23 آذر دهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس از شنبه 23 تا جمعه 29 آذرماه در مکان مسجد جامعه بندرعباس با حضور 100 ناشر و 10 هزار و 900 عنوان کتاب برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس، نشست خبری دهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس با حضور سردار احمد حق طلب، رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج، قادر آشنا، مدیرعامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران و حسین صفری، عضو شورای سیاستگذاری دهمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در موسسه نمایشگاه های فرهنگی برگزار شد.

*حق طلب: عرضه 10 هزار و 900 عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب ملی دفاع مقدس احمد حق طلب رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج در نشست خبری دهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس اظهار داشت: ابتدای کار بنا داشتیم که این نمایشگاه در تهران برگزار شود اما پس از چند جلسه برگزاری نمایشگاه در استان تهران به این نتیجه رسیدیم که حداقل باید عدالت اجتماعی در سایر گستره های جغرافیایی نیز اجرا شود و فضایی فراهم کنیم که مردم در سراسر کشور امکان داشته باشند تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس با عرضه 54 اثر تقریظی رهبر انقلاب/ افتتاح؛ 23 آذر

آغاز نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس با عرضه 54 اثر تقریظی رهبر انقلاب/ افتتاح؛ 23 آذر