مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 08:052019-12-11سياسي

افزایش آمار داوطلبان کاندیداتوری انتخابات مجلس در استان یزد


دبیر ستاد انتخابات استان یزد از هماهنگی دستگاه های مربوطه برای برگزاری انتخاباتی باشکوه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیمای مرکز یزد ، شاه حسینی با بیان اینکه در مجموع 236 نفر برای کاندیداتوری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه استان یزد ثبت نام کردند گفت: در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان یزد 172 نفر ثبت نام کرده بودند که در دوره یازدهم رشد چشمگیری داشته است.

وی از بررسی صلاحیت داوطلبان در استان یزد خبر داد و گفت: صلاحیت داوطلبان علاوه بر بررسی در هیئت هایی اجرایی، در مراجع چهار گانه ( ثبت احوال ، نیروی انتظامی، اداره اطلاعات و دادگستری ) نیز بررسی خواهد شد.

دبیر ستاد انتخابات استان یزد با بیان اینکه تا 26 آذر ماه کار بررسی صلاحیت دواطلبان به پایان خواهد رسید گفت: داوطلبان رد صلاحیت شده می توانند اعتراضات خود را ظرف مدت چهار روز به هیئت نظارت استان اعلام کنند.

شاه حسینی گفت: در حوزه یزد و اشکذر، 124 نفر، در حوزه تفت و میبد 47 نفر، در حوزه اردکان 15 نفر و در حوزه انتخابیه بافق، بهاباد، خاتم، مهریز و ابرکوه هم 50 نفر ثبت نام کرده اند.

طبق ماده واحده قانون تغییر محل حوزه انتخابیه که سال 82 به تصویب رسیده، هر یک از داوطلبان تایید صلاحیت شده 15 روز قبل از شروع انتخابات می توانند برای یکبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش آمار داوطلبان کاندیداتوری انتخابات مجلس در استان یزد

افزایش آمار داوطلبان کاندیداتوری انتخابات مجلس در استان یزد