مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 08:002019-12-11اقتصادي

شهرک های حرفه آموزی در کرمان ایجاد شود


پیشنهاد می کنم شهرک های حرفه آموزی در کرمان ایجاد شود زیرا ایجاد این شهرک ها سبب کاهش هزینه سرانه خدمت در آموزشگاه های فنی و حرفه ای خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا پورابراهیمی صبح چهارشنبه در دیدار با استاندار کرمان و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور بیان داشت: معین های اقتصادی در ایجاد اشتغال های خرد در حال انجام اقدامات خوبی است که در این رابطه سازمان فنی و حرفه ای می تواند به عنوان بازوی این معین ها تلقی شود و با مهارت آموزی به کمک این حوزه بیاید.

وی افزود: کرمان جزو سه استان اقتصاد مقاومتی در کشور است که در راستای این موضوع خیلی از شرکت های بزرگ استان در حوزه کارهای کوچک کار می کنند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان شهداد سال گذشته نزدیک به هزار و 500 بازدیدکننده داشت که امسال به چهار هزار گردشگر رسیده در قلعه گنج، منوجان و جاهای مختلف هم شاهد این پیشرفت در حوزه گردشگری بودیم که این موفقیت ها حاصل آموزش های فنی و حرفه ای در این خصوص بوده است.

پورابراهیمی بیان کرد: پیشنهاد می کنم یک تفاهمنامه ما بین سازمان فنی حرفه ای و معین های اقتصادی در راستای آموزش مهارت در سطح استان کرمان منعقد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک های حرفه آموزی در کرمان ایجاد شود

شهرک های حرفه آموزی در کرمان ایجاد شود