مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 07:562019-12-11دانش

استفاده دو منظوره از سوله های بحران شهرداری


رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران گفت:با توجه به ظرفیت هایی که سوله های بحران دارند، می توان استفاده دو منظوره از آنها کرد که هم به عنوان فضای ورزشی و هم سوله بحران، - مورد استفاده قرار گیرد.

زهرا صدراعظم نوری در گفت وگو با خبرنگار مهر در پاسخ به این پرسش که چرا هنوز سوله های بحران به سازمان مدیریت بحران تحویل داده نشده است؟ اظهار داشت: در آخرین جلسه هیئت امنای سازمان پیشگیری و مدیریت بحران و در جلسه ای که کمیسیون سلامت با این موضوع داشت، گزارشی از وضعیت همه سوله ها ارائه شد.

وی ادامه داد: در این جلسه مسئولان سازمان ورزش شهرداری تهران و سازمان پیشگیری و مدیریت بحران نیز حضور داشتند و جمع بندی ما این بود که با توجه به ظرفیت های سوله های بحران، می توانند دو منظوره مورد استفاده شهروندان قرار گیرند؛ به گونه ای که سازوکاری فراهم شود که بخش اداری سوله ها در اختیار سازمان مدیریت بحران باشد و فضای ورزشی که فضایی مستقل نیز است، در اختیار سازمان ورزش باشد اما در زمان بحران، کل سوله ها در مدیریت سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری باشد.

وی تأکید کرد: اگر کل سوله ها تحویل سازمان مدیریت بحران می شد، بخشی از ظرفیت آنها استفاده نمی شد بنابراین تصمیم گرفته شد دو منظوره استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده دو منظوره از سوله های بحران شهرداری

استفاده دو منظوره از سوله های بحران شهرداری