مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 07:462019-12-11اجتماعي

آغاز استقرار اکیپ های راهداری و 90 تیم گشتی در محورهای برف گیر ایلام


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام از آغاز فعالیت زمستانی 34 اکیپ راهداری و 223 دستگاه ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین در جاده های استان خبر داد.

- نورالله دلخواه در مراسم آغاز طرح زمستانی راهداری، اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن فصل بارندگی و سرما و همچنین درپیش بودن ایام گرامیداشت هفته حمل و نقل،رانندگان و راهداری، مانور زمستانی نیروها، تجیهزات و ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای در استان ایلام برگزار شد.

وی گفت: در این رژه نمادین فعالیت 34 اکیپ راهداری و 223 دستگاه ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین در طرح زمستانی که تا 20 اسفند ادامه خواهد داشت، آغاز شد.

دلخواه خاطرنشان کرد: مانور طرح راهداری زمستانی با هدف نشان دادن همکاری،افزایش ایمنی تردد و هماهنگی بیشتر بین مجموعه های مستقر در این محورها شامل پلیس راه،هلال احمر و راهداری اجرا می شود.

سرهنگ رضا همتی زاده رییس پلیس راه استان، نیز اظهار کرد: از مهمترین برنامه ها و اهداف این طرح خدمات رسانی به مردم و افزایش ضریب ایمنی جاده ها در این استان است.

وی ادامه داد:رانندگان در فصل زمستان قبل از سفرهای برون شهری باید نسبت به فراهم نمودن تجهیزات ایمنی بویژه زنجیر چرخ و همچنین معاینه فنی توجه داشته باشند چرا که در غیر این صورت پلیس راه اجازه تردد به خودروهای دارای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز استقرار اکیپ های راهداری و 90 تیم گشتی در محورهای برف گیر ایلام

آغاز استقرار اکیپ های راهداری و 90 تیم گشتی در محورهای برف گیر ایلام