مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 06:462019-12-11اجتماعي

آغاز طرح زمستانی راهداری در استان ایلام


مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام از آغاز طرح زمستانی راهداری در استان ایلام خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صبح امروز چهارشنبه مانور راهداری زمستانی ایلام با حضور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ، فرماندهی راهور، فرماندهی نیروی انتظامی، مدیر جمعیت هلال احمر و فوریت های پزشکی در محل پلیس راه چوار برگزار شد.

نورالله دلخواه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: در آستانه فرا رسیدن فصل بارندگی و سرما و همچنین درپیش بودن ایام گرامیداشت هفته حمل و نقل،رانندگان و راهداری، مانور زمستانی نیروها، تجیهزات و ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای در استان ایلام برگزار شد.

وی گفت: در همین راستا صبح امروز بیستم آذر ماه ، مانور آمادگی نیروهای راهداری استان به با اجرای رژه نمادین 34 اکیپ راهداری و 223 دستگاه ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین درمحل پلیس راه ایلام – اسلام آباد بخش چوار برگزار شد.

دلخواه با بیان این که طرح زمستانی در این استان از 20 آذر آغاز شده و تا 20 اسفند ادامه خواهد داشت و پس از آن طرح نوروزی آغاز می شود، تصریح کرد: مانور طرح راهداری زمستانی با هدف نشان دادن همکاری،افزایش ایمنی تردد و هماهنگی بیشتر بین مجموعه های مستقر در این محورها شامل پلیس راه،هلال احمر و راهداری اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح زمستانی راهداری در استان ایلام

آغاز طرح زمستانی راهداری در استان ایلام