مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 04:502019-12-11دانش

مهمان ناخوانده کشور ‏‪ را بیشتر بشناسیم


کمیته تحقیقات دانشجویی دانشکده علوم پزشکی با همکاری باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد واحد تبریز همایشی با عنوان آنفلوآنزا، مهمان ناخوانده کشور برگزار کرده و به معرفی این ویروس و نحوره مقابله با آن پرداختند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی کمیته تحقیقات دانشجویی دانشکده علوم پزشکی با همکاری باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد واحد تبریز همایشی با عنوان" آنفلوآنزا، مهمان ناخوانده کشور" برگزار کرده و به معرفی این ویروس و نحوره مقابله با آن پرداختند.

آنفلوآنزا یا گریپ (Grippe) شایعترین بیماری ویروسی فصل سرماست که دستگاه تنفسی را درگیـر می کند و شدیدا مسری است.

با توجه به حساسیت این بیماری و ابتلای بسیاری از هم مردم جهان از جمله هم وطنان ما به این بیماری نشستی تخصصی با حضور دانشجویان ترم آخر پزشکی دانشگاه آزاد تبریز و جمعی از علاقمندان به شناسایی این بیماری در سالن همایش های استاد شهریار این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ابتدا آرمین اصلانی دانشجوی سال آخر پزشکی دانشگاه آزاد واحد تبریز با بیان اینکه مدت زمان شروع علائم آنفلوآنزا از زمان وارد شدن ویروس به بدن 24 الی 48 ساعت است ، گفت: ویروس آنفلوآنزا در سال 1918 شیوع پیدا کرد و تا امروز آمار مرگ و میر یک سیر نزولی را طی کرده است، به این صورت که در آغاز فعالیت این ویروس م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمان ناخوانده کشور ‏‪ را بیشتر بشناسیم

مهمان ناخوانده کشور ‏‪ را بیشتر بشناسیم