مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 00:552019-12-10بين الملل

ترامپ به روسیه در مورد عدم مداخله در انتخابات آمریکا هشدار داد


رییس جمهور آمریکا در گفتگو با وزیر خارجه روسیه به این کشور هشدار داد که در انتخابات آتی آمریکا مداخله نکند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، کاخ سفید پس از برگزاری نشست مقامات آمریکا و روسیه با موضوع کنترل تسلیحات هسته ای اعلام کرد که دونالد ترامپ روز سه شنبه در گفتگو با وزیر خارجه روسیه به مقامات مسکو هشدار داد که در انتخابات آتی آمریکا مداخله نکنند.

در همین راستا، جود دیر سخنگوی کاخ سفید در بیانیه ای که پس از دیدار ترامپ و لاوروف صادر شد، اعلام کرد: رییس جمهور ترامپ نسبت به هرگونه تلاش از جانب روسیه برای مداخله در انتخابات آمریکا هشدار داد و از روسیه خواست تا مناقشه خود با اوکراین را حل و فصل کند .

در این نشست، سرگیی لاوروف بار دیگر پیشنهاد مسکو برای تمدید معاهده کنترل تسلیحات استارت جدید میان روسیه- آمریکا را مطرح کرد؛ در مقابل، ترامپ بر تمایل خود به انجام گفتگوی راهبردی با حضور روسیه و چین تأکید کرد.

این در حالی است که چین با بهره مندی از تسلیحات هسته ای محدودتر در مقایسه با زرادخانه هسته ای آمریکا و روسیه، هرگونه گفتگوی سه جانبه در این زمینه را رد می کند و برخی تحلیلگران این موضع آمریکا را به مثابه دارویی زهرآلود برای نابود سازی هر معاهده استارت جدید می دانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ به روسیه در مورد عدم مداخله در انتخابات آمریکا هشدار داد

ترامپ به روسیه در مورد عدم مداخله در انتخابات آمریکا هشدار داد