مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 21:402019-12-10سياسي

خانواده و عفاف بخشی از هویت جامعه ما است


فرمانده سپاه خوزستان با بیان اینکه خانواده و عفاف هویت جامعه ما است، گفت: تاثیرگذاری زنان و دختران ما در پیشبرد اهداف جامعه بی بدیل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از دزفول، سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان در کنگره شهیده عصمت پورانوری شهیده شاخص سال و 1674 شهیده استان خوزستان، اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی همواره در تلاش هستند تا پرچم و علم مقاومت ما به زمین انداخته شود اما ما همانند پیشکسوتان و اسطوره هایمان ایستادگی خواهیم کرد.

وی افزود: درد و رنج جنگ را فراموش نمی کنیم اما به دنبال نشان دادن افتخارات آن هستیم، اگر در جنگ تحمیلی تسلیم می شدیم قطعا ملت سرافراز ایران درگیر فجایع بزرگ و دردناکی می شد؛ عوامل دشمن در اعتراضی که حق مردم بود کمین کرده بودند تا اهداف شوم و پلید خود را محقق سازند.

شاهوارپور درخصوص اعتراضات به اصلاح نرخ سوخت، بیان کرد: یکی از عوامل موفقیت ما رهبری جامعه است؛ مسیر ولایت و ائمه مستقیم است لذا امام ما نیز در آن روز مسیر درست و مستقیم را نشان داد.

وی بیان کرد: امام خمینی(ره) در 21 بهمن سال 57 فریاد مقاومت سر داد و به مردم آموخت تا در مقابل دیکتاتور یک صدا و همدل ایستادگی کنند و مردان و زنان وارد عرصه مبارزات شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده و عفاف بخشی از هویت جامعه ما است

خانواده و عفاف بخشی از هویت جامعه ما است