مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 19:402019-12-10سياسي

آغاز زندگی مشترک 132 زوج جوان از کنار حرم مطهر رضوی


132 زوج جوان از سراسر کشور به دعوت مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی زندگی مشترکشان را کنار حرم مطهر رضوی آغاز کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، این مراسم با حضور 276 تازه عروس و داماد از استان های تهران، اصفهان و زنجان صبح امروز 19 آذر ماه در قالب طرح آموزشی، فرهنگی و زیارتی مزدوجین زائر سراسر کشور همسایه در رواق حضرت زهرا(س) حرم مطهر رضوی برپا شد.

زوج های جوان با استقبال خدام بارگاه منور امام هشتم(ع) و اهدای شاخه گل به نوعروسان از سمت باب الجواد(ع) به طرف حرم رضوی حرکت کردند و با قرائت زیارت خاصه امام رضا(ع) و با زمزمه کردن یا امام رضا، امام رضا به محل مراسم در رواق حضرت زهرا(س) هدایت شدند.

آیین جشن این گروه از زوج های جوان با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد و با قرائت زیارت امین الله و مداحی توسط مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) تقی زاده و هادی الهی ادامه پیدا کرد.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام سید مهدی واعظ موسوی به بیان برخی از راهکارها و مهارت های زندگی مشترک پرداخت و اظهار کرد: نقش اصلی زندگی مشترک را دو فرد متفاوت از جهات مختلف ایفا می کنند که اگر هر کدام از آن ها به رسالت و وظیفه خودش به خوبی عمل کند بنیان خانواده مستحکم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز زندگی مشترک 132 زوج جوان از کنار حرم مطهر رضوی

آغاز زندگی مشترک 132 زوج جوان از کنار حرم مطهر رضوی