مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 16:502019-12-10سياسي

دریادار خانزادی از مراکز تحقیقاتی نیروی دریایی پاکستان بازدید کرد


در دومین روز از سفر فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران به پاکستان، امیرخانزادی و هیئت همراه از دانشگاه مهندسی جوهر، پایگاه دریایی قاسم و تحقیقاتی نیروی دریایی پاکستان در شهر کراچی بازدیدکردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش در این بازدید با اشاره به اینکه در زمان صلح، آموزش بهترین و موثرترین مولفه در راستای یادگیری و افزایش تجربه است، خاطرنشان کرد: در این تعاملات و ارتباطات آموزشی تمام ظرفیت ها و توانمندی های دو نیروی دریایی می تواند در همه ابعاد به اشتراک گذاشته شود و آموزش می تواند شروع همکاری دریایی در سطح دو نیروی دریایی باشد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه دانش یک قدرت است، افزود: هنگامی که ما دانش را به اشتراک می گذاریم یعنی در اشتراک گذاری قدرت به نتیجه نهایی رسیده ایم و همکاری قدرتمند کشورهای همسایه می تواند امنیت جمعی را در منطقه بدون حضور بیگانگان تامین کند.

ادمیرال زاهد الیاس فرمانده ناوگان کراچی تعاملات آموزشی و بازدید از ظرفیت های نیروی دریایی ایران و پاکستان را عامل بهبود و توسعه آموزش عنوان کرد و گفت: دانشگاه ها و مراکز آموزشی نیروی دریایی پاکستان ظرفیت های بالایی دارند و ما از دانشجویان خلاق و به روز نیروی دریایی ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریادار خانزادی از مراکز تحقیقاتی نیروی دریایی پاکستان بازدید کرد

دریادار خانزادی از مراکز تحقیقاتی نیروی دریایی پاکستان بازدید کرد