مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 15:052019-12-10اقتصادي

انتشار کتاب «ادب کارمندی» در جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری


کتاب «ادب کارمندی» در انتشارات جهاد دانشگاهی استان چاپ و به بازار نشر عرضه شد.

- انتشار کتاب ادب کارمندی در جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری کتاب ادب کارمندی در انتشارات جهاد دانشگاهی استان چاپ و به بازار نشر عرضه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری، رییس جهاد دانشگاهی استان گفت: کتاب ادب کارمندی را عزیزالله مولوی وردنجانی عضو هیأت علمی دانشگاه شهرکرد، با رویکرد آشنایی با خطاهای شناختی و رفتاری منابع انسانی در سازمان ها به نگارش درآورده است و مدیران و کارکنان دستگاه های دولتی و بخش خصوصی می توانند از مطالب این کتاب بهره برداری کنند.

آقای رضایی افزود: این کتاب با ویژگی های منحصر به فرد برای نخستین بار در چهارفصل و 239 صفحه در قطع رقعی و شمارگان یکهزار نسخه در پاییز 1398 به همت انتشارات جهاد دانشگاهی استان وارد بازار نشر شده است.

نویسنده، این کتاب را به پیشنهاد مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان برنامه و بودجه استان و با رویکرد مهارت افزایی کارکنان دستگاه های دولتی و بخش خصوصی در حوزه اخلاق سازمانی پدید آورده است.

انتشارات جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری که به صورت تخصصی در حوزه نشر دانشگاهی فعالیت می کند، تلاش می کند در کوتاه ترین زمان ممکن آثار دانشگاهیان و اساتید (اعم از تالیف و ترج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار کتاب «ادب کارمندی» در جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری

انتشار کتاب «ادب کارمندی» در جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری