مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 14:452019-12-10سياسي

مناسب سازی سراهای محلات سیزده گانه در دستور کار شهرداری منطقه 13 


با توجه به شعار و رویکرد شهردار تهران، منطقه 13 به جدیت پیگیر مناسب سازی محدوده منطقه برای حضور آسان توان یابان در شهر، اماکن و فضا های عمومی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلسه ای به منظور تقدیر از عملکرد دبیران کانون معلولین محلات با حضور مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه ، سبحانی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه، سرپرست اداره سلامت و جمعی از توانیابان در سالن کنفرانس دفتر شهردار برگزار شد.

شهردار منطقه13 با اشاره به شعار شهردار تهران مبنی بر تهران، شهری برای همه گفت : شهر باید برای تردد ایمن توام با سهولت همه گروه های اجتماعی به خصوص افراد دارای معلولیت و مصدومیت مناسب سازی شود ، از این رو از مدتها پیش ، عزم جدی در مجموعه شهرداری منطقه 13 با تشکیل کمیته های مناسب سازی ، تعامل با سایر سازمانها برای اقدامات عمرانی و همچنین اختصاص اعتبار و منابع لازم شکل گرفته است .

وی ضمن تقدیر از فعالیت و تلاش دبیران کانون های معلول، آنها را از ظرفیت های موثر در محلات دانست و گفت:سراهای محلات در خدمت شما عزیزان است تا بتوانید فعالیت های خود را برای هم محله ای ها و سایر توانیابان در این مراکز پیگیری کنید.

وی با بیان اینکه چندین معبر در محدوده برای توانیابان آماده سازی شده که تا پایان سال ، معابر دیگر نیز در دستور کار قرار دارد ابراز امیدواری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناسب سازی سراهای محلات سیزده گانه در دستور کار شهرداری منطقه 13 

مناسب سازی سراهای محلات سیزده گانه در دستور کار شهرداری منطقه 13