مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 13:362019-12-10سياسي

فرمانداران و بخشداران از همراهی با کاندیداهای مجلس خودداری کنند


رییس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: فرمانداران، بخشداران و دهیاران باید به طور جدی از همراهی با کاندیداهای نمایندگی مجلس خودداری کنند تا هیچ شائبه ای در دفاع از نامزد خاصی پیش نیاید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، منوچهر حبیبی رییس ستاد انتخابات استان قزوین در نشست مشترک فرمانداران و اعضای ستاد انتخاباتی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که امروز به ریاست استاندار تشکیل  شد اظهار کرد: هیات های اجرایی در 19 بخش اصلی و فرعی آغاز به کار کرده اند و هم اکنون نیز در حال رسیدگی به صلاحیت داوطلبان هستند.

حبیبی ادامه داد: مراجع چهارگانه شامل دادسرا، اطلاعات، نیروی انتظامی و ثبت احوال حداکثر تا 21 آذرماه باید پاسخ استعلامات را بدهند و هیات های اجرایی هم ظرف 10 روز آینده، یعنی تا 26 آذرماه کار رسیدگی به صلاحیت ها را انجام خواهند داد.

وی بیان کرد: در روز 27 آذرماه نیز فرمانداران مراتب رد صلاحیت داوطلبانی که رد شده اند را به آنها اعلام کرده و از همان زمان این افراد فرصت دارند تا حداکثر چهار روز بعد برای اعتراض و دعوی به هیات های نظارت مراجعه کنند.

حبیبی در خصوص تخلفات داوطلبان نیز یادآور شد: برای گزارش تخلف داوطلبان  مردم می توانند هم به ستاد پیشگیری از تخلف در قوه قضاییه و هم به فرمانداری ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانداران و بخشداران از همراهی با کاندیداهای مجلس خودداری کنند

فرمانداران و بخشداران از همراهی با کاندیداهای مجلس خودداری کنند