مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 13:262019-12-10حوادث

دستگیری شکارچیان غیرمجاز در مازندران


شکارچیان غیرمجاز در شهرستان های آمل، نور، بابل، کیاسر، میاندرود، نکا و بهشهر شکارچیان غیرمجاز به همراه 18 قبضه سلاح شکاری و لاشه سه قطعه پرنده دستگیر شدند.

- مرکز مازندران، مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان آمل در 3 ماموریت جداگانه، 9 شکارچی غیرمجاز و 3 صیاد متخلف دام هوایی را در دابودشت این شهرستان به همراه 9 قبضه سلاح شکاری و لاشه دو قطعه خوتکا و یک قطعه باکلان دستگیر و درادامه ماموریت ها، 24 رشته دام هوایی را جمع آوری و 3 باب کومه شکارچیان غیرمجاز را تخریب کردند.

حسینعلی ابراهیمی کارنامی با بیان اینکه در شهرستان نور یک شکارچی متخلف به همراه یک قبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ دستگیر شد افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بابل هم حین گشت زنی در منطقه جنگلی سنگ ریزه بابلکنار، دوشکارچی غیرمجاز را با 2 قبضه سلاح شکاری بازداشت کردند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران از دستگیری یک متخلف شکار با یک قبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ در پارک ملی شهر کیاسر خبر داد و گفت: در دو ماموریت جداگانه 3 شکارچی غیرمجاز به همراه سه قبضه سلاح شکاری (2 قبضه قاچاق) و تعدادی فشنگ در شهرستان نکا بازداشت شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری شکارچیان غیرمجاز در مازندران

دستگیری شکارچیان غیرمجاز در مازندران