مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 13:052019-12-10سياسي

تشکیل کارگروه «بو» در استانداری/ماجرای نامه محرمانه درخصوص باملند


سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از تشکیل کارگروه بو خبر داد و گفت: در این کارگروه مقرر شده اطلاع رسانی این موضوع (بوی نامطبوع تهران) به عهده استانداری باشد.

- سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از تشکیل کارگروه بو خبر داد و گفت: در این کارگروه مقرر شده اطلاع رسانی این موضوع (بوی نامطبوع تهران) به عهده استانداری باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اعطا در نشست خبری که بعد از ظهر امروز در سالن شیبانی برگزارشد با اشاره به طرح استفساریه ای که در روزهای اخیر در مجلس شورای اسلامی مطرح شد گفت: در برخی از رسانه ها سوء تفاهم هایی در رابطه با بحث شورایاری ها به وجود آمد.

طرح استفساریه بند 7 ماده71 قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهردار تحت عنوان پرسش و پاسخ به صورات استفساریه مطرح شد که براساس آن در این استفساریه آمده بود براساس اصل قانون 7 اساسی بند 7 ماده 71 این قانون شامل تشکیلات شوراهای محلی نیز می شود؟ پاسخ بلی بود.

وی ادامه داد: در موضوعات مربوط به استفساریه روال به این ترتیب است که سوال و جواب با هم به رای گذاشته می شود و این موضوع در مجلس رای نیاورد.

سخنگوی شورای شهر تهران تصریح کرد: در متن اصل 7 قانون اساسی آمده است مجلس شورای اسلامی، شورای استان، شهرستان، شهر، محل و روستا از ارکان های تصمیم گیری در اداره شهر هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کارگروه «بو» در استانداری/ماجرای نامه محرمانه درخصوص باملند

تشکیل کارگروه «بو» در استانداری/ماجرای نامه محرمانه درخصوص باملند